Selvbetjeningsløsninger
Gjør dine kunder selvhjulpne!
Gjør dine kunder selvhjulpne!
Selvbetjeningsløsninger og selvbetjeningsportaler er viktige brikker i enhver effektiviseringsprosess. Men hva er en god selvbetjeningsløsning?
Vi mener at den må oppfylle disse kravene:
Empatix har lang erfaring med utvikling av selvbetjente webportaler og Apps (såkalte Minside løsninger) med integrasjoner mot eksisterende backendsystemer eller utvikling av helt nye backendsystemer. Det er mye penger å spare i å la kundene utføre oppgavene selv og effektivisere prosesser mellom kunde og leverandør.
Vi er eksperter på integrasjoner og vi står bak integrasjoner mellom mange sentrale webløsninger og applikasjoner i dag. Våre integrasjoner sørger for at Trafikanten og Jernbaneverket kan levere sanntidsinformasjon til sine reisende, og vi gir kundene til Komplett.no riktige utleveringssteder for deres (harde) pakker.
Vi har erfaring med å bygge stabile og robuste integrasjoner for driftkritiske løsninger.
Vi har integrert mot f.eks. ESB, PayPal, Nets/BBS, OCR, EHF, Mule, GeoData, Google, MySQL, Oracle, Informix, DB2, Pindena påmeldingssystem, SugarCRM, SalesForceCRM, Visma, LiveTime, Redmine, Intellicom connect chat, SOAP, REST og JSON API’er.